viernes, 20 de mayo de 2011

Ratón de biblioteca: El regreso del joven príncipe / El retorn del Jove Princep A.G. Roemmers














Lo acogimos de recién nacido...


Ratón de biblioteca: EL REGRESO DEL JOVEN PRÍNCIPE


y fué bien comentado en PHARMACOSERÍAS...

Ahora el"joven príncipe" ha crecido y tiene también su edición en catalá...

El retorn del Jove Princep
A.G. Roemmers


Així comença la història:

"Jo conduïa per una solitària carretera de la Patagònia (aquella
terra que va rebre el seu nom de la tribu nativa que se suposa que tenia els peus, o patas, molt grossos), quan tot d’una vaig veure al costat de la carretera un farcell d’aspecte estrany.
Instintivament, vaig alentir la marxa i amb gran estupefacció vaig veure un ble de cabells rossos que sortien de sota una manta blava que semblava embolcallar una forma humana. Vaig aturar el cotxe, i quan en vaig baixar, vaig quedar del tot estupefacte. Allà, a centenars de quilòmetres del poble més proper, enmig d’una franja nua de terra sobre la qual no es veia cap casa, cap cleda, ni tan sols un arbre, un jove dormiaplàcidament sense ni una sola preocupació en la seva cara innocent.

Y como joven de hoy (seguirá siempre siéndolo...) tambien página en Facebook...

y twitter

@JovenPrincipe, con el hashtag #reflexiondeldia!

Ver tambien:

Ratón de biblioteca: EL REGRESO DEL JOVEN PRÍNCIPE

No hay comentarios: